czwartek, 27 marca 2014

Tym razem ściereczki

Witajcie dziewczyny.                                                                                                                                            Dziś pokarzę moje ściereczki, które powstały z resztek materiałów.Nigdy nie pomyślałam, że kuchenne ściereczki mogą być ładne, nie zwracałam na to uwagi. Ścierka to ścierka. Ale do czasu. Do momentu kiedy, zobaczyłam na waszych blogach śliczne ściereczki.Wyrzuciłam stare ściery i zaczęłam szyć. Po raz kolejny przekonałam się, że detal ma znaczenie. Mam wiele pomysłów na efektowne ściereczki, tylko brakuje mi czasu i kasy na zrealizowanie tak szybko pomysłów.Ale może to i dobrze, bo będę miała o czym do Was napisać.Pozdrawiam serdecznie moje czytelniczki, te stałe i nowych podczytywaczy. Kasia.

5 komentarzy:

  1. To detale w naszym domu tworzą klimat więc są bardzo ważne. Twoje ściereczki są bardzo ładne. Bardzo efektowna jest ta w grochy i groszki. Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wiolu, Tobie też życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie tworzysz;)mi najbardziej podoba sie ta różowa z koronką-ale reszta też całkiem ładnie się prezentuje;)pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i zapraszam do częstych odwiedzin. Pozdrawiam,Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ściereczki są świetne, fajnie je to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń