czwartek, 13 grudnia 2018

Powroty.

                                                             Witam.


Minął rok od ostatniego wpisu. Czas to zmienić. Może jeszcze ktoś do mnie zagląda, mam nadzieję.

                    Wróciłam do szydełkowania. Uaktywniłam się jesienią. Powstało sporo ozdób świątecznych. Zasypię Was zdjęciami.













Dziś to tyle. Za kilka dni będą następne moje prace.



                                                    Pozdrawiam.
                                                                                          KASIA.

4 komentarze:

  1. Witaj fajnie, że znowu nadajesz...Czasami potrzebna jest jakaś przerwa...Urocze szydełkowanie...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy ponownie w blogosferze :))
    Fajnie ,że wróciłaś do swojego hobby. Śnieżynki i dzwonki - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj fajnie , że wróciłaś. Piękne śnieżynki i dzwoneczki wydziergałaś. Ja też niedawno miałam przerwę. Czasami tak jest. Czekam na dalsze prace , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń