wtorek, 1 kwietnia 2014

Serduszka i kolejne projekty

Witajcie!                                                                                                                                                             I mamy kwiecień, wiosna w pełni. Minął też pierwszy miesiąc naszego blogowania. Serdecznie dziękujemy za ciepłe przyjęcie nas do blogowego świata. Dzięki Wam mam więcej odwagi na większe zmiany w moim mieszkaniu i cieszę się jeśli coś zrobię lub uszyję mogę to Wam pokazać. Dziękuję, że jesteście.                                                                                                                                                             Dziś chcę pokazać serduszka zawieszki, które uszyłam jakiś czas temu. Wtedy jeszcze nie pisałam bloga. Powstały z resztek materiałów, szkoda było mi wyrzucić, więc powstały takie twory.                                

 Pracuję też nad innymi projektami. Pierwszy to lustro do łazienki. Dziś pokarzę tylko zdjęcia jak wyglądało przed i jak wygląda w trakcie prac. Niestety zdjęcie mam samej ramy przed przystąpieniem prac, bo mój mąż pośpieszył się z rozebraniem do malowania. Nie zdążyłam mu powiedzieć, że muszę zrobić zdjęcia i przepadło.                                                                                                                                                           A poza tym pracuję jeszcze nad prezentem dla Basi. Niedawno miała urodziny i jak się spotkamy to otrzyma prezencik choć trochę spóżniony. Potem pokarzę co to jest. Dziś to byłoby na tyle. Miłego dnia dziewczyny. Kasia.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

3 komentarze:

  1. Serduszka zawieszki bardzo fajne, zawsze na czasie bez względu na porę roku. Lustro zapowiada się bardzo ciekawie, sama rama jest interesująca. Czekam na końcowy efekt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te Twoje serduszka:) mogą być bardzo wdzięczną ozdobą :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy Twojej pracy. Czekam na kolejne zdjęcia. Serduszka sa śliczne :)
    pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń