piątek, 11 stycznia 2019

Jeszcze w klimacie świątecznym.


                                                           WITAM W NOWYM ROKU!


Święta minęły, a ja nie zdążyłam pokazać kolejnych prac. Dlatego dziś zasypię Was zdjęciami.





To są serwety-podkładki. Wykonałam je na zamówienie. Powstał komplet 8 sztuk.


Kolejna serweta szara ze srebrnym wykończeniem do mojego użytku:)

Choineczki, które zostały przekazane na kiermasz świąteczny do szkoły moich dzieci. Fundusze zebrane podczas kiermaszu zostały przeznaczone na zakup sztandaru dla szkoły.

                   Dziś to tyle. W następnym poście pokarzę jeszcze moje dekoracje.
Pozdrawiam serdecznie.


                                                                                                                           KASIA:)

2 komentarze: