sobota, 8 marca 2014

Sypialnia

Cześć Dziewczyny!                                                                                                                                                             Na początku chciałybyśmy złożyć wszystkim odwiedzającym kobietkom wszystkiego najlepszego. Buziaczki i uściski dla Was.                                                                                                                  A dziś chciałabym pokazać Wam moją sypialnię. Mam malutkie mieszkanko na poddaszu i myślałam, że moje marzenie się nie spełni.Jednak pewnego wieczoru rozmawiam z mężem o naszych marzeniach, on o motorówce, a ja o sypialni. W końcu zażartowałam, skoro na jachtach motorowych mają sypialnie mimo, ze jacht jest mniejszy od mieszkania, to ty znajdż mi miejsce na sypialnię. A on długo nie myśląc mówi, a wiesz już wiem jak to zrobić. Zmniejszymy kuchnię, postawimy ściankę i gotowe.Mimo tego,że kuchnia jest mniejsza, stała się bardziej funkcjonalna. Nasza sypialnia jest maleńka chyba nikt takiej nie ma. mieści się w niej tylko łóżko i szafka. Łóżko było robione u stolarza na zamówienie, bo standardowe nie mieściły się.                Teraz moja sypialnia  zyskała nowe narzuty i poduszki, przedtem zrobiłam wiosenne porządki, jest gotowa na przyjście wiosny.

To zdjęcie pokazuje pustą  ścianę, wiszą tylko obrazki z pepco. Może macie jakieś pomysły na jej udekorowanie, może mała półka. Proszę o radę.
Narzuta i poduszeczki zrobione zostały przeze mnie na szydełku.Zapraszamy do komentarzy wszystkich odwiedzających, będzie nam miło,że pozostawicie po sobie ślad. Dziękujemy też za odwiedziny i miłe komentarze pod poprzednimi postami. Pozdrawiamy Kasia i Basia.

6 komentarzy:

  1. Tobie też świąteczne cieplutkie buziaki.....Marzenia się spełniają...Stworzyłaś fajne gniazdko...Belki nadają cudnego klimatu....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.Cieszę się, że zaglądasz do nas.mam nadzieję że pozostaniesz z nami na długo.Pozdrawiamy cieplutko.

      Usuń
  2. Sypialnia mimo że mała ale ma to co potrzeba. Na ścianie można zawiesić oprawione zdjęcia, takie które lubicie lub które wiążą się z miłymi wspomnieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu za radę. Witam Cię po raz kolejny na naszym blogu,bardzo się cieszymy, że często do nas zaglądasz.

      Usuń
  3. Bardzo ładna narzuta!!!:)
    I rozumiem radość z własnej sypialni.
    My na swoja także czekaliśmy:)

    Na ścianie powiesiłabym 3 pionowe obrazy/zdjęcia/grafiki - w jednej tematyce i tonacji kolorystycznej.
    Te z pepco wydają mi się za malutkie na to miejsce.

    pozdrawiam ciepło dziewczyny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy Joasiu,że do nas zajrzałaś, sprawiłaś nam wiele radości swoimi odwiedzinami. Też wydają mi się za małe te obrazki,bo nawet z nimi ta ściana wydaje się pusta.Pomyślę o czymś większym tak jak radzisz. Dzięki kochana! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń