piątek, 1 maja 2015

Maj-mój ulubiony miesiąc.

Witajcie!

Maj jest moim ukochanym miesiącem. Wszystko pięknie rozkwita, słonko coraz mocniej przygrzewa, kwitną bzy,które upajają swoim zapachem. W maju się urodziłam,dlatego też jest mi szczególnym miesiącem.
Prace ogrodowe po zimie mają się już ku końcowi,pierwsze koszenie trawy zaliczone. Ogród zaczyna odwdzięczać się za naszą troskę. I to jest najpiękniejsze: słońce,śpiew ptaków i my na kawałku naszego świata.
Kochani,życzę Wam ,aby pierwszy majowy weekend naładował Was dobrą energią.
A na koniec kilka fotek z ostatnich dni:))))






Ostatnio  zrobiłam mojej córci girlandę szydełkową.


Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających i witam nową obserwatorkę.
KASIA

10 komentarzy:

  1. Podpisuję się też maj i czerwiec to czas który zachwyca , pobudza do działania , pomysłowa girlanda , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię maj! W tym miesiącu wypadają urodziny mojego Najstarszego. W tym roku będzie dodatkowy powód do świętowania w maju, bo w połowie wraca wreszcie z Norwegii. Już nie mogę się doczekać, strasznie się za nim stęskniłam, niby tylko pięć miesięcy rozłąki, ale brakuje mi jego obecności. Wreszcie życie wróci do tego domu!
    Girlandka urzekająca... ;)
    Cmokasy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko się wydaje,że to tylko pięć miesięcy, ale dla bliskich to jest bardzo długo i wcale się nie dziwię,że tak bardzo tęsknisz. Pozdrowienia i buziaczki:)

      Usuń
  3. Ogród nabiera kolorów. Maj jest cudnym miesiącem. Girlanda wyszła rewelacyjna , pięknie prezentuje się na belce . Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu wiesz dokładnie,że mam słabość do Twojej girlandy... różowa też cudna:) A u mnie jeszcze tyle do zrobienia w ogrodzie. Słoneczka życzę Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też. Tylko rabata z kwiatami uporządkowana,a jeszcze w kolejce czeka warzywniak:). Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Widzę że większość nas kocha maj, tak samo jak ja :) nic nie zastąpi tych pierwszych majowych rozkwitających kwiatów, cieplejszych promieni słońca czy pierwszego grilla właśnie w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród wspaniale się prezentuje!!! Cudowna girlanda!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń