poniedziałek, 18 maja 2015

Kominek.

Witajcie!

Dziś chcę się podzielić moją radością. To kolejna zmiana w moim domku. Dotyczy oczywiście kominka. Wiecie jak wyglądał. Był mocno zabrudzony. Kiedy został zbudowany,firma nie powiedziała mi,że piaskowiec trzeba zaimpregnować,żeby się nie brudził. Dowiedziałam się dopiero po fakcie jak brud już się wgryzł. Nie szło niczym tego wyszorować. Myślałam co tu zrobić. Przyszło mi do głowy,żeby go pomalować,ale nie wiedziałam czy się da. Do momentu,aż pierwsza to zrobiła Iszart z Deco -Szuflady.
Od razu pomyślałam muszę i ja to zrobić. No i stało się. A oto efekty:







Kominek pomalowałam farbą akrylową do drewna i metalu. Na koniec zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym. Jestem zadowolona z efektu. A Wam jak się podoba?
Dla przypomnienia wcześniej wyglądał tak:


Miłego tygodnia Kochani!
KASIA.

28 komentarzy:

  1. Ojej, faktycznie wyobrażam sobie,że musiałaś mieć problem z sadzą, ale teraz jest świetny...do nastepnego sezonu oczywiscie, ja mam obudowany marmurem ale wokół i na ścianach tez ta sadza przesadza!! Ale bardzo podoba mi sie taki biały kominek;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że teraz podoba mi się o wiele bardziej :):) Gratuluję udanej metamorfozy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt tez bym nie wiedziała co można z nim zrobić , dobrze że internet to kopalnia wiedzy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, zdecydowanie lepiej. Choć mam słabość do cegły, to w bieli prezentuje się pięknie:) pozdrawiam gorąco Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kominek, efekt po malowaniu bardzo ładny. Ja jestem na etapie projektowania kominka
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nowy . Cudny efekt !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu witaj :) dziękuję za ciepłe słowa na moim blogu :) Ciesze się, że zainspirowałam Cię :) Twój kominek zyskał drugie życie tak jak i mój :) I to jest fajne, że nawet jak się zabrudzi to go po prostu odmalujemy :) Pozdrawiam Cię serdecznie z południa Polski, iszart

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj.Właśnie szukałam takiej metamorfozy kominka z piaskowca,ponieważ też mam podobny i chcę go pomalować -mam pytanie czy nie za bardzo się świeci i nie wygląda tandetnie bo na zdjęciach wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej teraz wygląda!!! Zrobiło się przytulniej!!!Jednak biel to biel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam szukam pomysłów co zrobic z moim kominkiem z piaskowca i chyba tez bede malowac na biało bo efekt faktycznie super choc boje sie troche stawie mojego po metamorfozie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie ma się czego bać,zachęcam do pomalowania kominka a efekt będzie zadowalający. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. witam
    mam pare pytan
    jak kominek po 2 latach
    jakiego lakieru użyłas do zabezpieczenia farby,
    jak z brudzeniem sie
    czy kamien wyglada naturalnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. zmiana zdecydowanie na plus. Ja moim też się muszę w końcu zająć. Powoli już się robi zimno więc na wieczory przydałby się sprawny i elegancki kominek w salonie

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że w salonie znowu będzie super klimat no i troszkę się dogrzejecie w zime :) Kominek to genialna sprawa, choć też mało kto często go uzywa w domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa, tu widzę świetnie zaaranżowany kominek, bardzo zadbany. Jeżeli w swoich nowych domach planujecie również postawienie kominka to również warto przemyśleć automatyczne sterowanie ogrzewaniem, które również obejmuje sterowanie kominkami tradycyjnymi czy też kominkami z płaszczem wodnym

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie w każdym domu taki kominek będzie pasować. Jednak każdy oczywiście urządza według siebie, to co wam będzie najbardziej się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kominek nawet odpalany kilka razy w roku, oczywiście w zime, według mnie będzie rzeczą w która i tak warto zainwestować :) Lepiej go mieć niż nie mieć

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tu nie najbardziej mi się podoba ten kominek, ale zawsze kominek to super sprawa w każdym salonie!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie kominek odgrywa bardzo ważną rolę ;) Zapewne tak jest w wielu domach

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wyobrazam sobie mojego salonu bez kominka. Na pewno warto postawić na taki dodatek w domu

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jest podobnie. Jednak ja postawiłam na nowoczesny kominek, nie taki aż bardzo rzucający się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie to wyszło. My wybudowaliśmy dom i w salonie mamy miejsce na kominek. Chcemy kupić taki bez płaszcza wodnego bo dom ogrzewać będziemy piecem CO. Kominek będzie pełnił funkcję dekoracyjną, a w razie potrzeby stanowił będzie alternatywne źródło ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi sie podobają Kominki Koszalin Zaczynamy budowę domu na wiosnę i kominek musi być. Nie wyobrażam sobie domu bez kominka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się rozglądam za kominkami. Trafiłam na tę firmę www.drzwiczki-kominkowe.pl Jest blisko mnie to się chyba przejadę zobaczyć co mają na miejscu. Kominek zawsze był moim marzeniem

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja patrzyłam tutaj https://ignif.com/ i sa fajne propozycje. Mamy możliwość zrobienia kominka w domu i chyba sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki kominek w domu to fajnie jest mieć. Tylko ja bym obłożyła go płytkami, wtedy nie będzie się nic brudzić. Ciekawym pomysłem jest jak dla mnie kamień naturalny. Można na https://kamiennewnetrza.pl/ zobaczyć jaki jest duży wybór i możliwości. Można bez problemu wybrać coś żeby pasowało do swojego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  26. 43 year-old Senior Developer Hedwig Borghese, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Snowboarding. Took a trip to Quseir Amra and drives a Duesenberg SJ Speedster "Mormon Meteor". Internet

    OdpowiedzUsuń