wtorek, 12 stycznia 2016

Jeszcze w świątecznym klimacie.

Witajcie!

Serdecznie dziękuję wszystkim za noworoczne życzenia pod ostatnim postem.
    A u mnie jest jeszcze świątecznie,nie pochowałam moich dekoracji. Choinka jeszcze dobrze się trzyma,więc jej nie rozbierałam.
    Tuż przed tymi dużymi mrozami ,z ogródka moja córcia zabrała do domu,cebule hiacyntów i żonkili. A te odwdzięczyły się kwieciem. I w środku zimy mamy wiosenne kwiatki:)







A na koniec mój słodki kiciuś:))))
To tyle na dziś,aktualnie nic wnętrzarskiego się nie dzieje. Na razie na zamówienie dziergam serwetę. Jak ukończę to się pochwalę swoim dziełem:). Pozdrawiam cieplutko.
Wasza Kaśka:)

1 komentarz:

  1. Za oknem zima ,a na parapecie wiosna cieszy oczy. Kiciuś jest śliczny. Pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń