poniedziałek, 12 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD.

Witajcie!

Kochani,biegnę do Was,by podzielić się wiadomością. Otóż otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie. Dostałam je od Emilii z bloga So shabby,so chic...Dziękuję bardzo kochana,to dla mnie wielki zaszczyt:)


Grzecznie odpowiadam na pytania,które zadała mi Emila:

1.Blog jest dla mnie...
Swego rodzaju pamiętnikiem,który uwiecznia moje wnętrzarskie i robótkowe poczynania.

2.Wkurzam się gdy...
Moje plany idą w łeb:)

3.W podróż życia wybrałabym się...

Właściwie nie mam takiej potrzeby by gdzieś się wybrać,właściwie to nie lubię podróżować. Jestem domatorką. Wszędzie dobrze,ale w domu najlepiej.

4.Moje marzenie...

Największym moim marzeniem,jest urządzenie mojego mieszkania w bieli i szarościach i stworzenie pięknego ogrodu z kątem wypoczynkowym.

5.Czy uprawiasz jakiś sport?

Właściwie nie uprawiam sportu,zdarzy mi się czasem poćwiczyć za pomocą treningów Ewy Chodakowskiej.

6.Twój ulubiony program kulinarny.

Zawsze z całą rodzinką oglądamy Master Chef.

7.Mój dom jest dla mnie...

Przytulną oazą spokoju.

8.Tracę poczucie czasu gdy...

Gdy coś tworzę,wtedy zapominam o wszystkim.

9.Sowa czy ranny ptaszek?

Teraz jestem rannym ptaszkiem,bo trzeba wstać i wyprawić dzieci do szkoły. Wcześniej uwielbiałam siedzieć nocami,najlepiej mi się pracowało.

10.Zazdrość-buduje czy rujnuje?

Według mnie zazdrość potrafi wyrządzić wiele krzywdy.

11.Fałszywi ludzie-jak z nimi postępować?

Staram się unikać takich ludzi.

                            A teraz czas na wyróżnienia:
1. W Szczerym Polu
2.Mój Dom-Moja Przystań
3.Gliniany garnek
4.Weniger ist mehr-Mniej jest więcej
5.My look beauty
6.Syndrom kury domowej
7.Manufaktura Dobrych Klimatów
8.Robótki szydełkowe Doni
9.Atelier Marysi
10.Lniany Zaułek
11.Kreatywne Życie

             A to moje pytania:
1,Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2.Co Cię inspiruje?
3.Jakie kolory dominują w Twoim wnętrzu?
4.Co Cię najbardziej razi na blogach?
5.Nigdy nie pokarzę na swoim blogu...
6.Jaką porę roku najbardziej lubisz i czy to ma wpływ na ilość napisanych postów?
7.Najważniejsze w życiu to....
8.Moja pasja to....
9.Najlepiej odpoczywam gdy...
10.Mój blog jest dla mnie...
11.Jakie programy najchętniej oglądasz?

Teraz i ja czekam na Wasze odpowiedzi:)
Pozdrawiam serdecznie.
                                         KASIA.

8 komentarzy:

  1. Supcio dzięki za szybki odzew :) I ja jestem domatorką , gdyby nie zakupy to mogłabym wcale z domu nie wychodzić :) I z tym poczuciem czasu tak jak u ciebie :) Pokrewne z nas duszyczki Kasiu :) Buziaki pozdrawiam :) E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuję, miło mi że pomyślałaś i o mnie , zadanie wykonałam ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. Wychodzi na to, że jesteśmy podobne, z tym wyjątkiem, że ja akurat lubię podróżować

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia .Kochana dziękuję bardzo za nominację. Odzywam się z opóżnieniem , bo miałam problem z komputerem. Dzisiaj nadrabiam trochę zaległości. Postaram się w najbliższym czasie wywiązać się z miłego wyróżnienia. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje chętnie odpowiem na Twoje pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielkim opóźnieniem i WIELKIMI przeprosinami( wybaczysz mi?) melduje,że wykonałam zadanie:)
    Bardzo dziękuję za wyróznienie, to bardzo miłe z Twojej strony, naprawdę:)
    Na pytania odpowiedziałam w poprzednich postach:)
    Najserdeczniejsze pozdrowienia, Kasieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu:) Bardzo dziękuję za wyróznienie. Dopiero teraz zobaczyłam Twój komentarz. Mam spore zaległości w blogowaniu i nie zawsze zaglądam na komentarze. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń