niedziela, 6 września 2015

Zapachowe woreczki do szafy.

Witajcie!

Dziś zaprezentuję zapachowe woreczki do szafy. Uszyłam je z bawełny, a motywy muszelek i rozgwiazdy namalowałam za pomocą pasteli olejnych. Do środka woreczków nasypałam soli kąpielowej o zapachu morskim. Pachną bardzo intensywnie. Sól pochłania wilgoć z szaf i usuwa zapach stęchlizny, nadaje piękny zapach pościeli lub ubraniom. Intensywny zapach utrzymuje się do 6 miesięcy. Potem sól wymieniam na nową. Możecie mi wierzyć,że to naprawdę działa.


Miłej niedzieli!
KASIA:)

12 komentarzy:

  1. Kasiu super pomysł i wykonanie....Mała rzecz a cieszy.....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne woreczki, nigdy jeszcze nie robiłam takich z solą do kąpieli, muszę wypróbować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zachęcam do wypróbowania,będziesz zadowolona.

      Usuń
  3. Takie woreczki to świetny pomysł!
    Ja myślałam o czymś zapachowym w workach foliowych, gdzie trzymam nasze niepotrzebne ubrania w piwnicy. Nawet jak wszystko jest czyste i uprane, to za jakiś czas "przejdzie" to piwnicą. Myślałam o powkładaniu ładnie pachnących mydeł toaletowych, ale taka sól to też jest dobra alternatywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że z powodzeniem takie woreczki spełnią swoje zadanie:)

      Usuń
  4. Kochana kupuję Twój pomysł w ciemno . Woreczki śliczne. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Ja uszyłam poduszeczki z lawendą mam nadzieję że też się sprawdzą w szafie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się sprawdzą,lawenda też długo utrzymuje swój zapach. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Kasiu o soli nie słyszałam, ale sprawdzę , woreczki są super wykonane pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu ja też z Mazur więc na spotkanie sie piszę , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze lawendę pakuję do szafy, a tu proszę sól działa:) Dzięki Kasiu za pomysł
    na pewno skorzystam,a Twoje woreczki piękne.Ściskam Ania

    OdpowiedzUsuń