środa, 29 lipca 2015

Nowa brama wjazdowa.

Witajcie!

Serdecznie dziękuję za miłe komentarze pod ostatnimi postami. Dają mi wiele pozytywnej energii i chęci do dalszych działań. Dzięki za wsparcie:).
   A dziś post trochę z innej beczki. Przyszedł taki czas,że trzeba było wymienić bramę wjazdową. I nie byłoby to nic szczególnego,gdyby nie to,że mąż zrobił ją samodzielnie. W sklepach są ładne bramy,ale i ładne ceny. Dlatego mąż zdecydował się na ten krok. Zaznaczę,że nigdy czegoś takiego nie robił. Efekt końcowy zachwycił mnie i myślę,że mąż zasłużył na tego posta i trzeba go pochwalić:))). A wiecie,że mężczyźni uwielbiają jak się ich chwali,prawda?
  Dłużej nie przeciągam,czas pokazać efekty ciężkiej pracy:







Wygląd i kształt bramy mąż zaprojektował sam. Mężu, jestem z Ciebie dumna! Dziękuję!
Szkoda,że nie zrobiłam zdjęć starej bramy,ale też nie wiem czy bym odważyła się ją pokazać. Biedulka wysłużyła się i miała około 40 lat.
Dziś to tyle i aż tyle. Myślę,że nasi mężowie zasługują na pochwałę, bo i nam często pomagają w naszych wnętrzarskich szaleństwach:). Dlatego zachęcam Was, blogowe koleżanki,nie żałujcie swoim chłopakom pochwał.
Buziaczki Kochane!
KASIA:)

10 komentarzy:

  1. Powiedz "mężu",że zazdraszczam:)Na nich(mężczyzn) to działa:)))
    A serio ...zasłużył na pochwały:)Brama prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bracie,brama super ! Zresztą,co tu się dziwić-jesteś perfekcjonistą i to widać w każdym szczególe.
    Do zobaczenia w niedzielę.Zobaczymy, czy ja też będę tak dobra jak Ty.Pozdrowienia i buziaki. Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Brama jak się patrzy.Kasiu to prawda trzeba chwalić naszych facetów:) Twój spisał się na medal, taka złota rączka w domu to skarb,wiem coś o tym:).Pozdrawiam i macham łapką zza pięknej bramy:))) Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Brama prezentuje się pięknie, a chwalić trzeba oj trzeba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brama jest odjazdowa! ...i wjazdowa! i wogóle superowa...zdolniacha z Twojego M:))

    OdpowiedzUsuń
  6. W pełni zasłuzył na pochwałę!!!!
    Musisz mu to jakoś WYNAGRODZIĆ...
    Brama naprawdę wygląda swietnie!
    Pozdrawiam.
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzisz jak się człowiek uprze to wszystkiego można się nauczyć :) To wielkie szczęście mieć w domu taką złotą rączkę :) Natknęłam się tutaj na bloga Szczere Pole , wszystkie mieszkamy niedaleko siebie i ubolewam że przegapiłam wasze spotkanie :( :(:( Musimy cos jeszcze kiedyś wykombinować :) Ściskam pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chętnie spotkałabym się z Tobą. Musimy ustalić jakiś termin i już:). Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Wygląda bardzo solidnie, także i elegancko. Dobry wybór. Ja u siebie wymieniam obecnie ogrodzenie. Na stronie http://legi-polska.pl znalazłam już solidne ogrodzenia systemowe.

    OdpowiedzUsuń