piątek, 14 listopada 2014

Szydełkowe śnieżynki.


Witajcie Kochane!

Na początku chcę Wam podziękować za miłe komentarze i witam nowych obserwatorów.
Jak obiecałam, dziś będą dekoracje świąteczne. Spróbowałam sił w szydełkowaniu śnieżynek. Jak mi wyszły,oceńcie same.





W domu na razie zmian nie poczyniłam. Jedynie na stole zmieniłam dekorację. Dynię zastąpił fiołek alpejski i dorzuciłam kilka szyszek.


 
I na koniec, na Waszą prośbę dorzucam kilka zdjęć z książki" Belle Blanc-Merry Christmas" Mirjana Schnepf i Bianca Aurich. Zajrzyjcie też na bloga tych dziewczyn o nazwie Belle Blanc. W starszych postach znajdziecie też te same zdjęcia co w książce.









To tyle na dziś. Pozdrawiam serdecznie.

                                                                  KASIA

12 komentarzy:

  1. Szydełkowe śnieżynki bardzo ładnie prezentują się na gałązkach. Dekoracja na stole bardzo trafiona, bo jeszcze nie świąteczna i nie zimowa a raczej zapowiadająca ten czas. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki wyszły super , ja mało robię takich ozdób bo nie mam cierpliwości do ich usztywniania. Zaglądnęłam na poprzedni wpis - poduszka w szarościach cudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem robić na szydełku, dlatego pozostaje mi tylko popodziwiać... :)
    A to mniemam, że kolorystyka świąt będzie w bieli, czerwieni i srebrze, czyli tak jak i u mnie w tym roku...
    Cudowne inspiracje, akurat lubię taki styl! Piękno tkwi w prostocie........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. Nie wyobrażam sobie świąt bez tych kolorków.

      Usuń
  4. Gwiazdki wyszły Ci cudownie, sa naprawdę przepiękne, oczu oderwać od nich nie mogę, takie delkatne i równiutkie :)
    wzór na serwetki zaraz będziesz miała na swojej poczcie, już wysyłam.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zdjęcia z książki, zachęciły mnie do kupna.
    Ozdoby gwiazdkowe własnoręcznie wykonane - świetny pomysł i fajna zabawa.
    Brawo, są naprawdę śliczne.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne śnieżynki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nowego obserwatora i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam. Kasia.

      Usuń
  7. Już świeta pomału do Ciebie sie zbliżają, snieg i śniezynki:))

    OdpowiedzUsuń