sobota, 14 czerwca 2014

Witrynka

Witajcie.

W końcu udało mi się dokończyć odnawianie witrynki. Wiem trwało to bardzo długo. Kiedy skończyłam ją malować to zastanawiałam się gdzie ją umieścić. Wcześniej pisałam Wam,gdzie chciałabym ją powiesić. Miała to być łazienka, ale ostatecznie zdecydowałam, że będzie zdobiła nasz pokój dzienny. Znalazła miejsce nad stołem, tak jak mi radziłyście, że będzie jej najlepiej w kąciku jadalnym.

Moje dzieło wygląda tak.
I jak się Wam podoba?
Dziś to tyle. Pozdrawiam wszystkich  odwiedzających i dziękuję za komentarze. Kasia.

2 komentarze:

  1. Pracy włożyłaś dużo ale efekt jest super....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witrynka prezentuje się bardzo fajnie. Zainteresowała mnie również serweta, ma bardzo ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń